Reklama w stylu anime? Zobaczcie “The Sun and The Snake”

Napisany przez
Ładowanie…

Londyńskie studio animacji Shotopop w ubiegłym miesiącu umieściło w serwisach YouTube oraz Instagram pięć krótkich animacji nazwanych „The Sun and The Snake”. Nie są one natomiast żadną zapowiedzią pełnometrażowej produkcji czy serii, a… reklamą.

Anime reklamuje buty

Popularne firmy sportowe Foot Locker oraz Asics postawiły na innowacyjną formę promowania powstałej w wyniku kolaboracji nowej kolekcji odzieży i obuwia „Welcome to the Dojo”. Ze względu na kraj pochodzenia firmy Asics, animacje stworzono inspirując się charakterystyczną kreską anime, a także japońską tradycją. Stąd też pojawiają się samuraje oraz tzw. dojo – miejsca przeznaczone do medytacji bądź treningów sztuk walki. Kolekcja ukazuje dwa dojo: wschodzące dojo słońca oraz dojo węża.

W filmie swój udział mają influencerzy: Luka Sabbat jako Sneaker Samurai, Princess Nokia jako Kiku oraz YFN Lucii, który swojego głosu użycza postaci Ghost Samurai. Za stworzenie animacji zaś odpowiedzialna jest globalna agencja reklamowa BBDO.

Wszystkie pięć mini – produkcji zostały połączone w jedną całość, którą prezentujemy poniżej. Uważamy, że reklama w formie filmu anime jest co najmniej intrygująca!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *