Oregon rozpoczął właśnie nową kampanię turystyczną “Only Slightly Exaggerated” – skupioną wokół 90-sekundowej reklamy w stylu anime, która ma aspirować do “magicznego uczucia przebywania w Oregonie”.
O co chodzi?
Kampania rozpoczęła się 12 marca w Portland, San Francisco, Seattle oraz Phoenix i będzie obejmować reklamy kinowe, telewizyjne, digital i outdoor. Nowe przekazy, takie jak GIFy, zdjęcia, krótkie animacje będą się pojawiać przez cały rok.
Dyrektor Artystyczny agencji Wieden+Kennedy Nick Stokes powiedział, że Oregon potrzebuje czegoś więcej niż kolejnej zwykłej reklamy turystycznej, dlatego poszli w stronę animacji, aby uchwycić jej magię. Stokes jest bardzo zadowolony w efektu pracy i zaszczycony mogąc reprezentować Oregon w tak wyjątkowy sposób.
W reklamie możemy zobaczyć popularne w Oregonie zajęcia na świeżym powietrzu, między innymi jazda rowerem szlakiem North Umpqua, pływanie w jeziorze Trillium oraz loty balonem nad winnicami w Willamette Valley. Animację wyprodukowało Psyop and Sun Creature Studio. Muzyka użyta w reklamie została wykonana przez Oregon Symphony.
Reklama prezentuje się następująco – wygląda naprawdę świetnie! Czuć inspirację filmami ze studia Ghibli.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=43&v=XXRBLyQQ78A